Seminte chia contraindicatii

Cateva lucruri importante despre seminte chia contraindicatii


Sarace in calorii si bogate in proteina, omega 3, fibre si elemente nutritive, semintele de chia sunt tot mai des utilizate in alimentatie, ele fiind cu precadere folosite in meniul celor care sunt la cura de slabire. Cu efecte benefice asupra sanatatii, previn diabetul, cancerul, reduc grasimea de pe abdomen si stimuleaza sistemul imunitar. Din pacate, semintele de chia nu se pot folosi chiar de oricine si in orice situatie. Desi foarte sanatoase si satioase, mai putine lucruri se stiu despre contraindicatiile semintelor de chia.

Ce trebuie sa stim despre seminte chia contraindicatii?

Daca ai introdus in alimentatia ta semintele de chia si ai observat simptome noi, e recomandat sa scoti din meniu semintele si, daca simptomele persista, sa mergi la medicul de familie pentru alte investigatii.

Care sunt cele mai des intalnite situatii la seminte chia contraindicatii?

Daca le consumam, cat de des o facem si in ce cantitate?

Pentru cei care nu se incadreaza in niciuna din situatiile de mai sus, deci nu sunt printre cei care au contraindicatii la semintele de chia, vom puncta care sunt cantitatile pe care le pot consuma si cat de des pot face asta. E bine de stiut ca o lingura de seminte de chia contine:

Deci are un aport bogat de elemente necesare organismului. Pentru a nu genera dependenta sau chiar alergii, in ciuda efectelor benefice, se recomanda un consum moderat care sa nu depaseasca 3 linguri pe zi si nu mai mult de 4 zile din saptamana.

Alte aspecte ale contraindicatiilor la seminte de chia

Oricare ar fi contraindicatiile in consumul de seminte de chia, acestea raman un aliment minunat si, cu moderatie si cu atentie la simptome, el se poate introduce in alimentatie, dar in cantitati mai mici si mult mai rar. Astfel, o jumatate de lingurita de seminte de chia presarate in salata, o data pe saptamana, cu siguranta nu va face rau nimanui, dimpotriva!